TURUN TOIMISTO JA SHOWROOM

NOUTO/PALAUTUSMAHDOLLISUUS TURUN TOIMISTOLLA ON PÄÄSÄÄNTÖISESTI KESKIVIIKKOISIN KLO 16-18 VÄLILLÄ -  TARKISTATHAN AINA ENNEN SAAPUMISTA *NOUTO JA PALAUTUS TURUN TOIMISTOLLA* SIVULTA JA KOTTON SOMESTA (FB / IG) MAHDOLLISET POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT TAI PERUUNTUMISET.

JOS NOUTO/PALAUTUSAIKA PERUUNTUU YLLÄTTÄEN ESIMERKIKSI SAIRASTAPAUKSEN VUOKSI, PYRIMME TIEDOTTAMAAN TÄSTÄ HETI KUIN MAHDOLLISTA KOTTON SOMEKANAVILLA!


Kotton Turun toimiston yhteydessä (Puutarhakatu 59, 20100 Turku) on showroom, jossa järjestämme satunnaisia sovituspäiviä ja tapahtumia! HUOM - Tilassa ei ole kivijalkaliikettä tai nähtävillä kaikkia myymiämme tuotteita, mutta myynnissä tulee olemaan  mm. pieni valikoima kenkienhoitotuotteita ja pohjallisia, sekä jotain lastentuotteita, esimerkiksi Kietlan aurinkolaseja. Lisäksi showroomille rakentuu oma Löytönurkka, jossa on vaihtuva valikoima paljasjalkakenkiä ja muita tuotteita! Huomaathan, että Kotton verkkokaupan ja showroomin Löytönurkassa ei ole sama valikoima.

Tarjoamme myös toimistolla kerran viikossa (KE-iltapäivisin!) noutomahdollisuuden, jolloin voit noutaa tai palauttaa Kotton verkkokaupasta tilattuja tuotteita (muistathan ilmoittaa palautuksista etukäteen palautusohjeiden mukaisesti!). Noutotilaus tulee tehdä TI klo 14 mennessä! Tilattuja tuotteita on mahdollista sovittaa heti noutaessa, jolloin voit tarvittaessa tilata useamman tuotteen, sovittaa kengät paikan päällä ja jättää epäsopivat parit saman tien meille. Näin säästyt palautuskuluilta! Nopeiten saat jatkossakin kengät tilaamalla ne verkkokaupan kautta toimituksella, sillä toimitusaika on Postipaketeille useimmiten 1-2 arkipäivää ja noutomahdollisuus on toimistolla vain kerran viikossa. Noutoaikoina voit ostaa myös myynnissä olevia tuotteita ja Löytönurkan malleja.

HUOM - Kotto on kodinomainen tila, joten jätäthän kenkäsi oven vieressä oleviin kenkätelineisiin!

MISSÄ KOTTON TOIMISTO JA SHOWROOM SIJAITSEE JA MITEN LÖYDÄN PERILLE?
Kotton toimisto / Showroom löytyy osoitteesta Puutarhakadu 59, 20100. Tila sijaitsee aivan Puutarhakadun päässä, lähes satamassa asti. Kotto majailee vaaleansinisen kerrostalon alakerrassa, aivan kadun kulmassa! Sisäänkäynti on Puutarhakadun puolella. Kadulla on runsaasti pysäköintimahdollisuuksia, ethän jätä autoasi sinisen talon viereen, jossa on pysäköintikieltomerkit. Pyörällä pääset helposti aivan tilan eteen. Lähin bussipysäkki on n. 5-7min kävelymatkan päässä (linja 1 / Satama).

MITEN NOUTOMAHDOLLISUUS TOIMII?
Toimistolla on noutomahdollisuus verkkokaupan tilauksille kerran viikossa KESKIVIIKKOISIN, pyrimme siihen, että noutoaika on mahdollisuuksien mukaan aina samana tiettynä päivänä/aikana viikossa. Tilaus tulee tehdä verkkokaupassa VIIMEISTÄÄN TI KLO 14 MENNESSÄ - Tämän jälkeen tehdyt tilaukset eivät valitettavasti ehdi enää keskiviikon noutopäivään! Lähetämme viestin kun tilauksesi on keräilty ja noudettavissa seuraavana noutoaikana. TARKISTATHAN AINA ENNEN SAAPUMISTA *NOUTO JA PALAUTUS TURUN TOIMISTOLLA* SIVULTA JA KOTTON SOMESTA (FB / IG) MAHDOLLISET POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT TAI PERUUNTUMISET. Jos nouto/palautusaika peruutuu yllättäen esim. sairastapauksen vuoksi, pyrimme tiedottamaan tästä heti kun mahdollista Kotton somekanavilla!

KUINKA USEIN SHOWROOM ON AUKI?
Toimistolla tulee olemaan toistaiseksi noutoaika verkkokaupan tilauksille kerran viikossa, ajantasainen noutoaina näkyy aina tilausvaihtoehtojen kohdalla! Tällöin voit ostaa myös mahdollisesti  myynnissä olevia tuotteita. Noutopäivinä voit samalla sovittaa malleja, joita paikalla sattuu olemaan, mutta SHOWROOMILLA EI OLE JOKA VIIKKO SOVITUSPÄIVIÄ JA LAAJAA VALIKOIMAA MALLEJA ESILLÄ. Parhaiten pysyt mukana tulevista sovitusmahdollisuuksista seuraamalla Kotton somea (FB: kottobarefoot, IG: kotto_barefoot)! Ilmotamme myös täällä erillisellä sivulla lähestyvistä sovituspäivistä. Joskus sovituspäivät voivat tulla eteen yhtäkkiä yllättäen, kun saamme varastoon sopivan kokoskaalan jotain tuotetta, jonka tiedämme teitä kiinnostavan!

MITÄ TUOTTEITA SHOWROOMILLA ON NÄHTÄVILLÄ SOVITUSPÄIVINÄ, ONKO KAIKKI VERKKOKAUPAN TUOTTEET SOVITETTAVISSA SIELLÄ?

Verkkokaupan iso varasto ei ole muuttamassa showroomille, eikä se sinne millään mahtuisikaan :) Showroomilla tullaan järjestämään erikseen ilmoitettuina aikoina sovituspäiviä ja/tai sovitusviikkoja, jolloin esillä on tiettyjä malleja suosituimmissa koissa. Pyrimme ilmoittamaan mahdollisimman hyvin etukäteen, mitä kenkiä showroomilla on kulloinkin sovitettavissa. Yksittäiset koot saattavat olla loppuunmyytyjä, joten emme pysty takaamaan, että kaikki mahdolliset koot ovat sovitettavissa, mutta pyrimme ilmoittamaan, mitä kokoja paikalla on. Näin voit arvioida etukäteen, onko paikalla sinua kiinnostavia malleja ja teille sopivissa koissa!

VOIKO SHOWROOMILTA OSTAA SOVITUSPÄIVIEN TUOTTEITA?

Sovituspäivinä esillä olevat parit eivät ole ostettavissa niin että ne olisi heti saatavilla mukaan, sillä kustakin mallista tulee pääsääntöisesti olemaan pareja yksi per koko ja jos myisimme esillä olevan parin, tällöin myöhemmin sovituspäivään saapuvilla ei olisi enää mahdollista kokeilla kyseistä kokoa.
Tuotteita on mahdollista ostaa niin, että sovimme milloin tuote on toimitettavissa tai noudettavissa toimistolta tai tilata vastaavan tuotteen verkkokaupan kautta, joko toimituksella tai noudettavaksi toimistolta seuraavana noutopäivänä. HUOM! Osa tuotteistamme on ennakkotilaustuotteita ja ne toimitetaan kenkien saavuttua meille. Löydät kyseisen erän arvioidun saapumisajan varastolle verkkokaupan tuotesivuilta. Ennakkotilaustuotteet on merkattu verkkokaupassa selvästi "ENNAKKO".

Showroomilla tulee olemaan myynnissä pieni valikoima kengänhoitotuotteita ja lastentuotteita, sekä Löytönurkassa vaihtuva valikoima paljasjalkakenkiä. Näitä voit ostaa heti mukaan! 

MITKÄ MAKSUTAVAT OVAT KÄYTÖSSÄ SHOWROOMILLA?
Toimistolla/showroomilla voi maksaa joko verkkokaupan kautta verkkokaupan maksutavoilla "noutotilauksena" tai osan tuotteista myös korttimaksuna maksupäätteen kautta. Emme pidä kaupalla käteistä tai vaihtorahaa, mutta tasarahalla maksaminen voi olla mahdollista jos näin erikseen sovitaan. Jos maksat verkkokaupan kautta, kun tilaus on kirjautunut järjestelmässä maksetuksi, voimme luovuttaa tilauksen tuotteet mukaasi!

TARVITSEN VERKKOKAUPAN VALIKOIMASTA KENGÄT NOPEASTI, VOINKO TILATA NE NOUDOLLA JA NOUTAA MUINA AIKOINA KUIN NOUTOPÄIVINÄ? 

Emme valitettavasti pysty tarjoamaan tällaista pikanoutomahdollisuutta, sillä verkkokaupassa myynnissä olevat tuotteet ovat isolla varastollamme toisella puolella kaupunkia ja haemme noutotilaukset sieltä aina erikseen. Verkkokaupan varasto on ulkoistettu, eikä tarjoa noutomahdollisuutta kaupan asiakkaille.

Jos toivot noutoa tavallisen noutoajan ulkopuolella ja saamme molemmille sopivan noutoajan järjestymään, veloitamme mahdolliset erillisnoudot niihen kuluvan työajan perusteella (tuntihinta 50e/h), minimiveloitus on 0,5h. Voit tiedustella erillistä noutomahdollisuutta sähköpostitse info@kotto.fi. Halvemmalla ja todennäköisesti myös nopeammalla pääset kuitenkin tilaamalla tuotteet verkkokaupastamme! Postipakettien toimitusaika on keskimäärin 1-2 arkipäivää ja noutopakettien hinnat ovat edullisimmillaan kantiksille 4,50e. Muille kuin kanta-asiakkaille toimitukset ovat 5,90e. Yli 130e tilaukset ovat maksuttomia!

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Voimassa 10.6.2022 alkaen. 

Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat Kotton verkkokaupan www.kotto.fi (Mai et Lin Oy, 2696928-2) ja yksityisen kuluttajan välistä kauppaa asiakkaan tilatessa Kotto Barefoot -verkkokaupasta tai sähköpostin välityksellä Suomeen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


HUOM! TUTUSTU TURUN UUDEN TOIMISTON NOUTOEHTOIHIN SIVULLA "NOUTO/PALAUTUS TURUN TOIMISTOLLA" JA TARKISTA AJANTASAINEN NOUTOAIKA MYÖS OSTOSKORISIVULTA TOIMITUSTAVAN "NOUTO" KOHDALTA ENNEN TILAUKSEN TEKEMISTÄ. TOIMISTOLLA ON NOUTOMAHDOLLISUUS TOISTAISEKSI KERRAN VIIKOSSA. NOUTOTILAUKSET TULEE TEHDÄ VIIMEISTÄÄN EDELTÄVÄNÄ ARKIPÄIVÄNÄ KLO 14. Palautuksia on mahdollista tuoda toimistolle vain noutoaikoina, joten tarkistathan "NOUTO/PALAUTUS TURUN TOIMISTOLLA" sivulta mahdolliset muutokset noutoajoista ennen saapumista.

TOIMITUSKULUT
Toimituskulut määräytyvät toimitustavan ja lähetyksen koon/painon mukaan. Kaikilla vähintään 150€ tilauksilla MAKSUTON TOIMITUS! Rekisteröityneille kanta-asiakkaille edullisemmat toimituskulut Postipaketeille. Toimitustapa valitaan verkkokaupan ostoskorissa. HUOMAATHAN, ETTÄ NYKYÄÄN KAIKKIEN KOTIMAAN PAKETTIEN NOUTOAIKA ON 7 PÄIVÄÄ ELLEI MUUTA OLE ERIKSEEN MAINITTU!

Nouto Turun toimistolta (kerran viikossa): MAKSUTON
Kaikki vähintään 150€ tilaukset (Manner-Suomi): MAKSUTON
Postipaketti (kanta-asiakkaille): 4,50€
Postipaketti (Manner-Suomi): 5,90€
Postin kotiinkuljetus / Ovelle-paketti: 8,90€
Matkahuolto (Manner-Suomi): 5,90€
Matkahuolto (kanta-asiakkaille): 4,50€

NOUTO TURUN TOIMISTOLTA (Puutarhakatu 59, 20100 Turku): MAKSUTON
Huom! Noutomahdollisuus toistaiseksi vain kerran viikossa - tarkistathan ajantasaisen noutoajan ostoskorisivulta toimitustavan "NOUTO" kohdalta ja lue lisää Turun toimiston nouto/palautusmahdollisuudesta täältä: "TOIMITUS/PALAUTUS TURUN TOIMISTOLLA"

KUN TILAUKSEN KAIKKI TUOTTEET OVAT VARASTOSSA, PAKETTIEN TOIMITUSAIKA ON N. 1-4 ARKIPÄIVÄÄ, USEIMMITEN 1-2 ARKIPÄIVÄÄ!

Shipping to EU: 9,50€

TOIMITAMME TÄLLÄ HETKELLÄ TILAUKSIA VAIN MANNER-SUOMEEN (EMME TOIMITA TÄLLÄ HETKELLÄ TILAUKSIA AHVENANMAALLE). UNFORTUNATELY WE CANNOT SHIP OUTSIDE MAINLAND FINLAND AT THE MOMENT!

PALAUTUS ON MAKSULLINEN / palautuskulut asiakkaalle 5,90e per palautuslähetys (kanta-asiakkaille 4,50e) - pyydä meiltä sähköpostitse ohjeet asiakaspalautukseen 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta! Palautuskulu vähennetään automaattisesti asiakkaalle maksetusta hyvityksestä. Jos asiakas palauttaa koko tilauksen, alkuperäiset toimituskulut palautetaan asiakkaalle ja ne tyypillisesti kattavat palautuskulun osuuden. Erityistoimituksissa, kuten kotiinkuljetus, toimituskuluhyvityksestä vähennetään erityistoimituksen ja vastaavan tavanomaisen toimituksen (postipaketti) hinnan erotus. Jos tilaus on esim. alunperin ollut yli 150e ja palautuksen jälkeen asiakkaalle jäävien tuotteiden arvo jää alle 150e, maksuttoman toimituksen ehdot eivät enää täyty ja hyvityksestä vähennetään palautuskulujen ( 5,90e / kantiksille 4,50e) lisäksi alkuperäisten toimituskulujen osuus (Postipaketit ja Matkahuollon paketit 5,90e / kanta-asiakkaille 4,50e, kotiinkuljetukset 8,90e).

COST OF RETURN INSIDE FINLAND IS 5,90€/4,50€ PER RETURN SHIPPING (ÅLAND EXCLUDED). RETURNS AND EXCHANGES OUTSIDE MAINLAND FINLAND ARE ON CUSTOMER'S RESPONSIBILITY AND ALL SHIPPING EXPENSES ETC. ARE PAID BY THE CUSTOMER. PLEASE LET US KNOW BY EMAIL ( info@kotto.fi ) IF YOU WOULD LIKE TO RETURN OR EXCHANGE YOUR ORDER.


Shipping to Åland and EU countries: 9,50€ - NOT AVAILABLE AT THE MOMENT!

Estimated shipping time outside Finland is 4-10 working days. 


TOIMITUS EU:N ULKOPUOLELLE/ INTERNATIONAL SHIPPING OUTSIDE THE EU - NOT AVAILABLE AT THE MOMENT!


MAKSUTAVAT
Voit maksaa Paytrailin kautta suoraan verkkopankista (kaikki suomalaiset pankit), kortilla (Visa ja Mastercard), mobiilimaksulla (Pivo ja MobilePay) tai laskulla/osamaksulla (Jousto, OP Lasku ja Walley).

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Katso toimitusehtojen kieliversiot »

PayPal on turvallinen ja luotettava kansainvälinen maksunvälittäjä, jolla voit maksaa kätevästi PayPal-tilisi kautta ilman pankkitunnuksia (PayPal-tililtä tai siihen liitetyllä maksukortilla) tai pankki- tai luottokortilla PayPalin toimiessa maksunvälittäjänä. PayPal on englanninkielinen.


HINNAT
Kaikki hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Kotto pidättää oikeuden korjata hintoja, jos ne näkyvät virheellisesti teknisistä syistä tai hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe. Jos hintakorjaus koskee jo tehtyä tilausta, muutos vahvistetaan asiakkaalle ennen tilauksen käsittelyä ja toimitusta. Mahdolliset kampanjahinnat tai muut alehinnat koskevat vain kampanja-aikana tehtyjä uusia tilauksia. Jos tuote vaihdetaan alekampanjan loputtua, vaihdettava tuote on lähtökohtaisesti normaalihintainen. Samoin jos jonkin edun ehdot eivät enää täytyy, etu ei ole enää voimassa.

MAKSUTAVAT
Maksamiseen voi käyttää Kotton verkkokaupassa kerrottuja maksutapoja. Kotto voi muuttaa käytettävissä olevia maksutapoja ja ilmoittaa siitä verkkokaupan maksusivulla. Ilmoittamalla tietosi kassalla hyväksyt maksuntarjoajan ehdot. Tutustu huolellisesti laskuntarjoajien ehtoihin ennen tilauksen hyväksymistä. Olethan laskutusasioihin liittyvissä asioissa yhteydessä suoraan laskun tarjoajaan.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Katso toimitusehtojen kieliversiot »

PayPal
PayPal on turvallinen ja luotettava kansainvälinen maksunvälittäjä, jolla voit maksaa kätevästi PayPal-tilisi kautta ilman pankkitunnuksia (PayPal-tililtä tai siihen liitetyllä luottokortilla). Voit maksaa PayPalin kautta pankki- tai luottokortilla myös rekisteröitymättä. Katso tarkemmat ohjeet Kotton FAQ-osiosta!

Lue lisää eri maksutavoista täältä: Maksutavat/Kotto

TUOTTEIDEN SAATAVUUS
Verkkokaupan saatavuustiedot pyritään pitämään aina ajan tasalla. Jos jostain syystä tuotteen tai tuotteiden saatavuustiedoissa on ollut virhe, otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse ja ilmoitamme viivästyksestä toimituksessa mahdollisimman nopeasti. Voit päättää haluatko jäädä odottamaan tuotetta vai perua tilauksen tai sen osan. Voit myös halutessasi vaihtaa tilalle korvaavan tuotteen tai palvelun. Ylimyyntitilanteissa tilaukset toimitetaan tilausjärjestyksessä.

Kotto pidättää oikeuden perua tuotteen tilaus, jos vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla kohtuullisen ajan kuluessa tai jos tuotetta ei ole saatavilla enää lainkaan.

TILAAMINEN
Tuotteita voi tilata verkkokaupan ostoskorin kautta. Kun asiakas on jättänyt tilauksen, hänelle lähetetään automaattisesti tilausvahvistus, johon sisältyy kuvaus tilauksen sisällöstä. Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen sen hyväksymistä. Tarkista myös tilausvahvistus heti sen saavuttua ja ilmoita mahdollisimman nopeasti, jos siinä on virheitä. Jos tilaus on ehditty lähettää, palautuksesta peritään normaali palautuskulu (5,90e / kantiksille 4,50e). Tilaukset käsitellään arkipäivisin useimmiten muutamissa tunneissa, joten emme voi taata, että ehdimme pysäyttää tilauksen ennen sen lähettämistä. Kun tilaus on käsitelty ja valmis toimitukseen, tapahtumasta lähetetään asiakkaalle toimitusvahvistus.

Tilaukset toimitetaan Postin tai Matkahuollon välityksellä. Pikkupaketit toimitetaan postilaatikkoon. Paketit toimitetaan valitsemaasi Postin tai Matkahuollon noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin (jos Smartpostissa on päällä pakettien ohjaus, paketit ohjataan asiakkaan määrittämään ensisijaiseen noutopisteeseen puhelinnumeron perusteella). HUOM - Valitsemasi automaatin ollessa täynnä, lähetys ohjataan automaattisesti toiseen lähellä olevaan noutopisteeseen, jossa on tilaa! Tilaus voidaan toimittaa myös suoraan maahantuojan, valmistajan tai yhteistyökumppanin varastolta.

Toimitukset Turun toimistolta tapahtuvat sen ajantasaisten noutoaikojen puitteissa. Tutustu noutomahdollisuuteen!

Jos kaikki tilaamasi tuotteet ovat varastossa, toimitusaika on tyypillisesti paketeilla noin 1-4 arkipäivää. Pakettien toimitusaika on useimmiten 1-2 arkipäivää. Toimitusaika saattaa olla ajoittain hieman pidempi, mutta ilmoitamme sinulle, jos pakettisi oletettu toimitusaika on pidempi kuin 5 arkipäivää!  Huomaathan, että arkipyhät vaikuttavat toimitusaikoihin!

HUOM - Postin toimitusaika kirjeille on muuttunut 1.3.2019 alkaen 1-2 arkipäivästä 4 arkipäivään. Tämä yhdistettynä jo aiemmin käyttöön otettuun neljän arkipäivän jakeluun (tiistaisin ei jaeta kirjepostia) hidastaa huomattavasti kirjelähetysten liikkumista. Emme enää tarjoa kirjelähetyksiä niiden välillä huomattavan pitkien toimitusaikojen vuoksi.

ENNAKKOTILAUSTUOTTEITA SISÄLTÄVIEN TILAUSTEN TOIMITUS:

Ennakkotilattujen tuotteiden saapumisaika on aina vain arvio, ellei muuta mainita - emme voi taata tuotteiden saapuvan arvioituna ajankohtana.
Ennakkotilaukset postitetaan pääsääntöisesti muutaman arkipäivän sisällä niiden saapumisesta meille. Suurimpien ennakkotilauserien kohdalla ennakkotilausten toimituksessa voi kestää 2-5 päivää. HUOM! Jos tilauksessasi on mukana ennakkotilattuja tuotteita, koko toimitus lähetetään vasta ennakkotilattujen tuotteiden saavuttua varastoomme, ellei muuta ole sovittu. Voimme lähettää tuotteita useammassa lähetyserässä asiakkaan erillisestä pyynnöstä, asiakkaan kustannuksella (maksu ylimääräisestä toimituksesta 5,90e/4,50e per lähetys). Tilauksen jakamista voi pyytää sähköpostitse: info (at) kotto.fi

Nykyään kaikkien kotimaan pakettien noutoaika on 7 päivää, ellei muuta ole erikseen mainittu!

Toimituskulut määräytyvät toimitustavan ja lähetyksen koon/painon mukaan. Kaikki vähintään 130€ tilaukset ilman toimituskuluja! Toimitustapa valitaan verkkokaupan ostoskorissa.

TOIMITUSKULUT (Manner-Suomi)

Nouto Turun toimistolta (kerran viikossa): MAKSUTON TOIMITUS
Tilaus vähintään 150€: MAKSUTON TOIMITUS

Postipaketti (Suomi): 5,90€
Kotiinkuljetus (Posti): 8,90€
Matkahuollon paketti (Suomi): 5,90€

TOIMITUSKULUT KANTA-ASIAKKAILLE (Manner-Suomi)
Nouto Turun toimistolta (kerran viikossa): MAKSUTON TOIMITUS
Tilaus vähintään 150e: MAKSUTON TOIMITUS!

Postipaketti (Suomi): 4,50€
Matkahuollon paketti (Suomi): 4,50€
Kotiinkuljetus (Posti): 8,90€


Turun toimistolla (Puutarhakatu 59, 20100 Turku) on noutomahdollisuus tällä hetkellä vain kerran viikossa ja tilaus tulee tehdä VIIMEISTÄÄN NOUTOPÄIVÄÄ EDELTÄVÄNÄ ARKIPÄIVÄNÄ KLO 14! Edellisenä päivänä klo 14 jälkeen tai noutopäivänä tehdyt tilaukset eivät valitettavasti ehdi noutopäivään, sillä tuotteita ei ehditä tällöin enää keräillä ja noutaa verkkokaupan varastolta ajoissa.

Nopeimmin saat yleensä tilauksesi Postipakettina - jos paketilla on erityinen kiire, kirjoita tästä toive tilauksen lisätietokenttään ja pyrimme lähettämään tilauksesi erityisen nopeasti!

Shipping to EU countries: 9,50€ - SHIPPING OUTSIDE MAINLAND FINLAND NOT AVAILABLE AT THE MOMENT.

Toimitus ulkomaille / International shipping - UNFORTUNATELY WE CANNOT SHIP OUTSIDE MAINLAND FINLAND AT THE MOMENT.
Toimitamme suurinta osaa tuotteista myös Suomen ulkopuolelle. Otathan huomioon, että osassa tuotteita on valmistajan asettamia rajoituksia myynnin suhteen. Toimituskulut veloitetaan todellisten kulujen mukaan, pyydäthän arvion toimituskuluista ennen tilaamista!

We ship most of the products outside Finland. Please note that some of the products might have limited availability outside Finland due to restrictions set by the manufacturer. The shipping rate in the web shop is only an estimate. Customers outside the EU, please contact us to get an exact shipping quote before ordering!

Shipping to EU countries: 9,50€ / NOT AVAILABLE AT THE MOMENT

HUOM - JOS ET OLE SAANUT SÄHKÖPOSTITSE AUTOMAATTIVASTAUSTA, JOKA SISÄLTÄÄ OHJEET TUOTTEIDEN VAIHTOON JA PALAUTUKSEEN, SAAT NE TÄÄLTÄ LINKISTÄ -> *VAIHTO JA PALAUTUS*

VAIHTO JA PALAUTUS
Verkkokaupasta tai sähköpostitse ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu ja ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Palautus on aina maksullinen - palautuskulu asiakkaalle 5,90€ per palautuslähetys, kanta-asiakkaille 4,50e per palautuslähetys. Palautusta ei tarvitse maksaa jättäessä, kun käytät palauttamiseen Kotton palautuskoodia. Palautuskulu vähennetään tuotteista maksettavasta hyvityksestä. HUOM - Kaikki postitettavat palautukset tulee osoittee Vaihto ja palautus-sivuita löytyvien ohjeidemme mukaisesti verkkokaupan varaston osoitteeseen (ei Turun toimistolle Puutarhakadulla).

Palautus on mahdollista tuoda myös noutopäivänä Turun toimistolle (Puutarhakatu 59, 20100 Turku - TARKISTATHAN AJANKOHTAISEN AIKATAULUN AINA ETUKÄTEEN VERKKOKAUPASTA OSTOSKORISIVULTA NOUTO TURUN TOIMISTOLTA-TOIMITUSTAVAN KOHDALTA. HUOM - Palautuksia ei ole mahdollista tuoda toimistolle muulloin kuin noutopäivinä ennalta ilmoitettuun aikaan! Jos tilauksesta palautetaan tuotteita postitse useammassa erässä, jokaisesta erästä peritään em. palautuskulu. Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, hygieniatuotteita (alusvaatteet, kestosuojat, liivinsuojat, avatut rintapumput ja muut imetyksen apuvälineet, sekä hammasharjat) tai asiakkaalle erikseen valmistettuja tuotteita, jotka eivät kuulu Kotton tavalliseen valikoimaan.

Verkkokaupasta tai sähköpostitse tilattuun tuotteeseen saa tutustua samaan tapaan kuin kaupassa, mutta saadakseen täyden hyvityksen, palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön ja myyntikuntoinen. Toivomme tuotteiden palautuvan niiden alkuperäisissä pakkauksissa ja alkuperäisten etikettien olevan kiinni tuotteessa. Mikäli Kotto toteaa, että tuote ei ole enää myyntikuntoinen, palautetaan tuote asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan hinnaston mukaiset postikulut.

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, pyydä palautusohjeet sähköpostitse ( info (a) kotto.fi ) 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautuslähetys tulee laittaa matkaan ohjeidemme mukaisesti 14vrk sisällä palautusilmoituksen tekemisestä. Jos haluat palauttaa tuotteen Turun toimiston noutopäivänä, varmistathan etukäteen, että pääset paikalle noutopäivänä ilmoitettuun aukioloaikaan! Muuten palautus tulee lähettää postitse ja siitä peritään normaalin hinnaston mukainen palautuskulu.

Palautuskulu on 5,90€ per palautuslähetys (kanta-asiakkaille 4,50e), kun tuote palautetaan Manner-Suomen sisällä. Palautuskulu vähennetään automaattisesti asiakkaalle maksettavasta hyvityksestä. Turun toimistolle palautetuista lähetyksistä ei peritä palautuskulua. Huomaathan, että toimistolle voi palauttaa tuotteita VAIN ennalta ilmoitettuina noutopäivinä/aikoina - ajantasainen tieto näistä löytyy ostoskorista toimitustavan "NOUTO" kohdalta. Ahvenanmaalle (Åland) ja ulkomaille toimitetuissa tilauksissa asiakas vastaa itse palautuskuluista. Jos tilausarvoltaan alunperin vähintään 150€ tilauksesta palautetaan osa ja lopullisen tilauksen arvo jää alle 150€, hyvitettävästä summasta vähennetään myös alkuperäisen tilauksen tavanomaisten toimituskulujen osuus (5,90€ tai kanta-asiakkaille 4,50€, kotiinkuljetuksissa 8,90€). Tämä koskee myös muita postikuluttomuustarjouksia ja -kampanjoita, sekä määräalennuksia ja muita vastaavia etuja - Jos kampanjan tai tarjouksen ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen, niistä saatu etu ei ole enää voimassa ja mahdolliset muutokset tilauksen arvossa otetaan huomioon palautushyvitystä tehdessä!

Kotto korvaa virheellisen tai väärin toimitetun tuotteen palautuskulut. Ota yhteyttä ( info (a) kotto.fi ) ja korjaamme tilanteen parhaan taitomme mukaan!

Palautus maksetaan pääsääntöisesti aina samalla maksuvälineellä, jolla alkuperäinen ostos on suoritettu. Kotto hyvittää palautetut tuotteet viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta, mikäli tuote on moitteettomassa kunnossa. Emme ilmoita tuotteen saapumisesta varastollemme, vaan lähetämme ilmoituksen kun palautus on käsitelty loppuun. Tyypillinen käsittelyaika palautuksilla on tällä hetkellä n. 1-2 viikoa niiden saapumisesta varastolle.

HUOM! Postiennakolla lähetettyjä asiakaspalautuksia ei lunasteta ja kulut tulevat asiakkaan maksettavaksi. Käytäthän vain ennalta sovittuja postitustapoja.

VAIHTO
Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta hallussasi oleva tuote normaalisti palautusohjeiden mukaan ja tilaa uusi tuote verkkokaupasta. Palautus on maksullinen (5,90e, kanta-asiakkaille 4,50e). Jos haluat odottaa maksupalautusta ennen uuden tilauksen tekemistä, voit pyytää palautusilmoituksen yhteydessä varaamaan toivomasi tuotteen. Varmistamme tuotteen saatavuuden erikseen. Huomioithan, että emme voi taata, että toivomaasi tuotetta on saatavilla kun käsittelemme pyyntösi varata tuote.

NOUTAMATTA JÄTETYT/LUNASTAMATTOMAT PAKETIT 
Paketin noutamatta jättäminen ei ole yhtä kuin tilauksen peruutus tai palautus! HUOM! Lunastamattomista tilauksista perimme 17,50€, joka vastaa noutamattoman lähetyksen toimituskulujen ja muiden käsittelykulujen todellisia kustannuksia. Tämä summa vähennetään sinulle maksettavasta hyvityksestä. Jos haluat, että noutamatta jäänyt lähetys lähetetään uudelleen, siitä tulee maksaa ylimääräinen lähetyskulu 5,90e.

Jos sinun ei syystä tai toisesta ole mahdollista noutaa itse pakettia, voit valtuuttaa toisen henkilön tekemään sen puolestasi ja antaa hänelle lähetyksesi Postin pakettien kohdalla seurantakoodin (toimipisteistä noudettaessa tarvitaan kuvallinen henkilöllisyystodistus) tai automaatilta noutaessa tekstiviestillä saapuneen noutokoodin. Matkahuollon paketteja noutaessa noutaja tarvitsee valtakirjan. Tarkista ajankohtaiset ohjeet aina etukäteen.

PALVELUEHDOT
Luethan Kotton tarjoamien tai välittämien palveluiden (vuokrattavat tuotteet, kurssit, tapahtumat, tilavuokraus) ehdot tarkkaan ennen tilaamista. Tilaamalla tai varaamalla palvelun hyväksyt sen ehdot. Palvelutilaukset ja varaukset ovat sitovia, ellei sopimusehdoissa toisin mainita tai rajata.

REKLAMAATIOT
Haluamme, että olet tyytyväinen saamasi palveluun ja tilauksesi tuotteisiin!

Mikäli toimitus on virheellinen tai tuote on vahingoittunut, tulee ilmoitus virheestä tehdä viipymättä asiakaspalveluun osoitteella info (a) kotto.fi, jotta voimme vaihtaa tai hyvittää tuotteen. Ilmoitukseen tulee liittää kuvaus tuotteen virheestä. Virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheetön tuote, ilman että tilaajalle syntyy tästä kuluja. Jos tämä ei ole mahdollista, tuotteesta maksettu hinta maksetaan tilaajalle etukäteen sovitulla tavalla, kun viallinen tuote on vastaanotettu palautuksena.

Tarkista pakkauksesi kunto sitä noutaessa ja kerro välittömästi Postin henkilökunnalle, jos huomaat sen vahingoittuneen. Jos tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus jo Postin toimipisteellä asioidessasi.

VASTUUNRAJOITUS
Kotto / Mai et Lin Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.

RIIDANRATKAISUELIN
Mai et Lin Oy:n ja tilaajan välistä sopimusta koskevat mahdolliset riita-asiat pyritään aina ensisijaisesti sopimaan tilaajan ja Mai et Lin Oy:n kesken.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Kuluttajaviraston ohjeiden mukaan ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

ODR-foorumi (http://ec.europa.eu/odr) on Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi, jolle on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet. Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi.

TARJOUSKAMPANJAT JA KAMPANJAKOODIT
TUTUSTUTHAN KAMPANJAN EHTOIHIN HUOLELLISESTI ENNEN TILAUKSEN TEKEMISTÄ. Tarjouskampanjoissa kampanjakoodi tulee syöttää tilauksen yhteydessä ostoskorissa sille varattuun kenttään. Kampanjakoodia ei voi hyödyntää enää tilauksen tekemisen jälkeen. Samassa tilauksessa voi käyttää vain yhtä (1) koodia. Tarjoustuotteita- ja palveluita on pääsääntöisesti saatavilla vain rajoitettu määrä, ellei toisin ole mainittu. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen.

Tuotteiden alehinnat koskevat vain kampanja-aikana tehtyjä uusia tilauksia, alennetut hinnat eivät koske jo aiemmin tehtyjä tilauksia tai kampanja-ajan jälkeen tehtyjä vaihtotilauksia. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen ja tilaus uudesta tuotteesta tehdään kampanja-ajan loppumisen jälkeen, tuotteet ovat lähtökohtaisesti normaalihintaisia. Tuotteiden määrään/paljousalennuksiin tai tilauksen loppusummaan perustuvissa alekampanjoissa etu koskee lähtökohtaisesti aina vain yhtä (1) lähetystä/tilausta, etu ei koske vaihtoja tai uusia tilauksia. Vaihdot käsitellään aina uutena tilauksena. Jos asiakas on käyttänyt etua ehtojen vastaisesti (esimerkiksi kampanjakoodia tilanteessa, jossa kampanjan edut eivät täyty), pidätämme oikeuden periä hinnanerotuksen asiakkaalta.

TILAUS- JA TOIMITUSEHTOJEN MUUTTAMINEN
Kotto pidättää oikeuden muuttaa näitä tilaus- ja toimitusehtoja ilman erillistä ilmoitusta. Asiakkaan tulee ennen tilaamista tutustua kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.