FAQ - Usein kysyttyjä kysymyksiä

Usein kysyttyjä kysymyksiä:


 
MISTÄ OSOITTEESTA KOTTON PUOTI LÖYTYY? 

Etsimme uutta liiketilaa! Stålarminkadun vanha puoti on suljettu remontin vuoksi. Verkkokauppa palvelee normaalisti! Varastomme sijaitsee Vähä-Heikkilässä. Varmistathan noutoaikaa sovittaessa, että sinulla on varaston osoite.

MILLOIN KOTTO ON AUKI?
Etsimme uutta liiketilaa Turusta. Lisätietoja päivitämme Kotton Facebook-sivuille!

HUOM! Esimerkiksi sairaustapauksissa aukioloajoissa saattaa olla muutoksia. Tällaisissa tilanteissa päivitämme muutoksesta mahdollisimman ajoissa Kotton Facebook-sivuilla! Varminta on tarkistaa aukiolo Facebook-sivuilta tai laittamalla yksityisviestiä Kotton Facebookin kautta tai sähköpostilla (info@kotto.fi).

ONKO KANTOVÄLINEITÄ MAHDOLLISTA KOKEILLA ENNEN OSTAMISTA?
Varastollamme ei valitettavasti ole sovitusmahdollisuutta. Kantovälineitä on mahdollista sovittaa ennen vuokraamista tai ostamista erikseen ilmoitettavilla kantovälinetreffeillä! Autamme mielellämme kantovälineen valinnassa myös sähköpostitse tai puhelimitse. Jos haluat kantovälineen kotisovitukseen, se onnistuu vuokraamon kautta. Jos päädyt ostamaan vastaavan kantovälineen vuokrauksen jälkeen, maksamasi vuokrahinta (max. 30€) vähennetään tuotteen ostohinnasta. Hyvitys on voimassa kaksi (2) viikkoa kantovälineen palautuksesta. Kotton kantovälinevuokraamo vuokraa kantovälineitä sekä Turun varastolta noudettuna että verkkokaupan kautta. Tiedustelethan varaustilannetta etukäteen, jos haluat olla varma että saat haluamasi kantovälineen haluamaasi aikaan vuokralle (vuokraamo@kotto.fi).

MILLÄ MAKSUTAVOILLA VOIN MAKSAA: 
Verkkokauppa: verkkopankkitunnuksilla suoraan tililtä (kaikki suomalaiset pankit), osamaksulla tai laskulla (Collector, Jousto), pankki- tai luottokortilla (Mastercard, Visa, Visa Electron), mobiilimaksulla (Pivo, MobilePay) tai omalla PayPal-tililläsi. PayPal on englanninkielinen. 

YRITIN MAKSAA PAYPALIN KAUTTA PANKKI/LUOTTOKORTILLA, MUTTA SE EI ONNISTUNUT!
Jos sinulla ei ole PayPal-tiliä, valitse vaihtoehto "Pay with debit or credit card". Siirryt sivulle, jossa sinua pyydetään täyttämään kortin tiedot (maa, kortin numero, vanhemispäivä, CSC/turvakoodi ja kortin haltijan etunimi sekä sukunimi). Seuraavaksi sinua pyydetään täyttämään laskutusosoite. Jos haluat toimituksen samaan osoitteeseen, valitse "Ship to my billing address". Vaihtoehtoisesti voit poistaa kyseisen valinnan ja antaa toisen osoitteen toimitusta varten. 

PayPal tarvitsee maksua varten matkapuhelinnumeron (358-alkuisena, ilman +merkkiä edessä) ja sähköpostiosoitteesi. Jos et halua luoda omaa PayPal-tiliä, valitse "No, I don’t want an account now" ja paina CONTINUE-painiketta. PayPal on yksi maailman suosituimmista maksupalveluista ja erittäin turvallinen. He tarvitsevat yhteystietosi vain maksutiedon välittämiseen, eivätkä käytä tietoa muuhun.

ONKO TARJOUSTUOTTEITA RAJATON MÄÄRÄ? 
Tarjoustuotteita on lähtökohtaisesti aina rajallinen määrä. Tuotteissa, joissa on erityisen runsaasti variaatioita, tuotteita saattaa olla vain yksi per variaatio ja valikoima vaihtuu jatkuvasti!

ONKO VERKKOKAUPAN OSTOSKORI VARAAVA?
Ostoskori ei ole varaava, joten jokin tuote voi teoriassa loppua sillä aikaa, kun selailet vielä kauppaa. Kun aloitat maksutapahtuman, sinulla on 15 minuuttia aikaa suorittaa maksu loppuun - tuotteet pysyvät sinulle varattuina 15 MINUUTTIA MAKSUTAPAHTUMAN ALKAMISEN JÄLKEEN. Ostoskorisi säilyy verkkokaupassa pidemmän aikaa tallessa, mutta se ei takaa, että kyseisiä tuotteita on edelleen varastossa. Valikoimamme elää jatkuvasti, osaa tuotteista on vain 1 tai muutama kappale.

KUINKA PITKÄ TOIMITUSAIKA ON? 
Pakettien toimitusaika on noin 2-5 arkipäivää, useimmiten 1-3 arkipäivää. Kirjelähetykset kulkevat välillä postissa hyvinkin hitaasti, joten emme pysty takaamaan kirjelähetyksille yhtä nopeaa toimitusaikaa. Myös ne saapuvat kuitenkin useimmiten 2-5 arkipäivän sisällä. Jos tilauksellasi on erityinen kiire, laita siitä ilmoitus tilauksen lisätietoihin ja vaikka viestiä Kotton FB:n kautta perään. Suosittelemme valitsemaan tällöin toimitustavaksi paketin. Teemme parhaamme, jotta saisit tilauksesi ajoissa!

TILASIN ÄSKEN VERKKOKAUPAN KAUTTA TUOTTEITA, VOINKO NOUTAA TILAUKSENI KOTTON PUODILTA? 
KOTTO ETSII UUTTA LIIKETILAA TURUSSA, VANHA PUOTI STÅLARMINKADULLA ON REMONTISSA. NOUDOT MAHDOLLISIA TURUN VARASTOLTA ERIKSEEN SOVITTUINA AJANKOHTINA. HUOM! SOVITHAN NOUDOSTA AINA ETUKÄTEEN. Noutoaikoja on yleensä kerran viikossa. 

MITÄ POSTITUSVAIHTOEHTOJA TEILLÄ ON JA MITÄ TOIMITUS MAKSAA? 
Nouto Turun varastolta on maksuton. Kaikki vähintään 120€ tilaukset toimitetaan veloituksetta! Toimitamme tilauksia ympäri Suomen Postin kautta, kirjeenä (3,00€) tai postipakettina (6,50€). Kanta-asiakkailla postipakettien toimituskulut ovat alhaisemmat (4,50€). Kantishinnan saat näkyviin kirjautumalla Kotton verkkokauppaan.

ENTÄ JOS HALUAN PALAUTTAA TAI VAIHTAA JOTAIN? 
Toivomme, että olet tyytyväinen tilauksesi tuotteisiin.  On helpointa ja nopeinta, jos saat suoraan juuri sinulle sopivat tuotteet. Vastaamme tuotteisiin liittyviin kysymyksiin parhaamme mukaan. Nopeiten saat yleensä yhteyden Kotton FB-sivun viestiyhteyden (Messenger) kautta. Jos haluat palauttaa tuotteen tai tuotteita, ilmoita siitä meille sähköpostitse ja saat palautusohjeet. Palautus on maksuton (Manner-Suomessa), kun käytät määrittämäämme palautustapaa. Muistathan aina säilyttää palautuskuitin! Ilmoitus palautuksesta tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä. Jos haluat vaihtaa tuotteen/tuotteita, palauta alkuperäinen tuote ja tee uusi tilaus normaalisti verkkokaupan kautta.

TULINKIN TOISIIN AATOKSIIN, VOINKO VAIN JÄTTÄÄ TILAUKSEN NOUTAMATTA? 
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus. Noutamatta jääneistä tilauksista perimme 15,00€ käsittelykulun, joka vastaa noutamatta jättämisen aiheuttamia todellisia kuluja. Jos et syystä tai toisesta pääse noutamaan tilaustasi itse, voit valtuuttaa valtakirjalla toisen ihmisen hakemaan paketin puolestasi tai antaa hänelle lähetyskoodin. Postin toimipisteestä lähetystä noutavalla henkilöllä tulee aina olla mukana kuvallinen henkilöllisyystodistus. SmartPost-automaatilta noutaessa tarvitset tekstiviestitse lähetetyn noutokoodin. Lue lisää ohjeista Postin sivuita!

SAIN VÄÄRÄN TUOTTEEN / TUOTE OLI RIKKI / TILAUKSESTANI PUUTTUI TUOTE!
Asiakastyytyväisyys on meille todella tärkeää. Ota meihin yhteyttä välittömästi ( info @ kotto.fi tai 040-1656123) ja selvitetään asia!

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Voimassa 6.7.2017 alkaen. 17.11.2017 lisätty maininta pakettien 7pvä säilytysajasta. Päivitetty tieto kirjelähetysten toimitusajoista 5.10.2018

Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat Kotto -verkkokaupan (Mai et Lin Oy, 2696928-2) ja yksityisen kuluttajan välistä kauppaa asiakkaan tilatessa Kotto -verkkokaupasta tai sähköpostin välityksellä Suomeen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 



TURUN PUOTI
Turun kivijalkapuoti etsii uutta liiketilaa. Vanha puotimme on suljettu remontin vuoksi. Lisätietoa myöhemmin!

TOIMITUSKULUT

Toimituskulut määräytyvät toimitustavan ja lähetyksen koon/painon mukaan. Nouto Kotton Turun varastolta on maksuton - sovithan noudosta aina etukäteen! Kaikilla vähintään 120€ tilauksilla MAKSUTON TOIMITUS! Rekisteröityneille kanta-asiakkaille edullisemmat toimituskulut. Toimitustapa valitaan verkkokaupan ostoskorissa. *HUOMAATHAN, ETTÄ NYKYÄÄN KAIKKIEN KOTIMAAN PAKETTIEN NOUTOAIKA ON 7 PÄIVÄÄ ELLEI MUUTA OLE ERIKSEEN MAINITTU*

Nouto Turun puodilta: MAKSUTON
Kaikki vähintään 120€ tilaukset: TOIMITUSKULUT 0€
Kirjekuoreen mahtuvat tuotteet: 3,00€
Postipaketti (kanta-asiakkaille): 4,50€
Postipaketti (Suomi): 6,50€
SmartPOST Estonia: 8,50€
Shipping to EU: 9,90€

MAKSUTON PALAUTUS MANNER-SUOMESSA, kun tuote palautetaan Postin asiakaspalautuksena - pyydä meiltä ohjeet asiakaspalautukseen 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta! FREE RETURNS INSIDE MAINLAND FINLAND (ÅLAND EXCLUDED).

HUOM! Jos tilaat useita litteitä tuotteita, ne eivät välttämättä mahdu enää kirjekuoreen. Tällöin verkkokauppa muuttaa automaattisesti toimituksen postipaketiksi.

SmartPOST-paketti (Viro/Eesti): 8,50€
Shipping to EU countries: 9,90€

Estimated shipping time outside Finland is 4-10 working days. 


TOIMITUS EU:N ULKOPUOLELLE/ INTERNATIONAL SHIPPING OUTSIDE THE EU - Please email info(a)kotto.fi for a shipping quote before ordering!


MAKSUTAVAT
Voit maksaa kotimaisen Checkoutin kautta suoraan verkkopankista (kaikki suomalaiset pankit), kortilla (Visa ja Mastercard), mobiilimaksulla (Pivo ja MobilePay) tai laskulla/osamaksulla (Collector ja Jousto).

PayPal on turvallinen ja luotettava kansainvälinen maksunvälittäjä, jolla voit maksaa kätevästi PayPal-tilisi kautta ilman pankkitunnuksia (PayPal-tililtä tai siihen liitetyllä luottokortilla) tai pankki- tai luottokortilla PayPalin toimiessa maksunvälittäjänä. PayPal on englanninkielinen.


HINNAT
Kaikki hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Kotto pidättää oikeuden korjata hintoja, jos ne näkyvät virheellisesti teknisistä syistä. Jos hintakorjaus koskee jo tehtyä tilausta, muutos vahvistetaan asiakkaalle ennen tilauksen käsittelyä ja toimitusta.

MAKSUTAVAT
Maksamiseen voi käyttää Kotton verkkokaupassa kerrottuja maksutapoja. Kotto voi muuttaa käytettävissä olevia maksutapoja ja ilmoittaa siitä verkkosivuillaan. Ilmoittamalla tietosi kassalla hyväksyt maksuntarjoajan ehdot.

Checkout
Checkout on turvallinen maksutapa. Voit maksaa sen kautta verkkopankkipainikkeilla, pankki- tai luottokortilla, mobiilimaksulla tai jollain Checkoutin tarjoamista lasku/osamaksuvaihtoehdoista. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on Osuuspankin omistuksessa.

PayPal
PayPal on turvallinen ja luotettava kansainvälinen maksunvälittäjä, jolla voit maksaa kätevästi PayPal-tilisi kautta ilman pankkitunnuksia (PayPal-tililtä tai siihen liitetyllä luottokortilla). Voit maksaa PayPalin kautta pankki- tai luottokortilla myös rekisteröitymättä. Katso tarkemmat ohjeet Kotton FAQ-osiosta!

Lue lisää eri maksutavoista täältä: Maksutavat/Kotto

TUOTTEIDEN SAATAVUUS
Verkkokaupan saatavuustiedot pyritään pitämään aina ajan tasalla. Jos jostain syystä tuotteen tai tuotteiden saatavuustiedoissa on ollut virhe, otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse ja ilmoitamme viivästyksestä toimituksessa. Voit päättää haluatko jäädä odottamaan tuotetta vai perua tilauksen tai sen osan. Voit myös halutessasi vaihtaa tilalle korvaavan tuotteen tai palvelun.  Ylimyyntitilanteissa tilaukset toimitetaan tilausjärjestyksessä.

Kotto pidättää oikeuden perua tuotteen tilaus, jos vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla kohtuullisen ajan kuluessa.

TILAAMINEN
Tuotteita voi tilata verkkokaupan ostoskorin kautta. Kun asiakas on jättänyt tilauksen, hänelle lähetetään automaattisesti tilausvahvistus, johon sisältyy kuvaus tilauksen sisällöstä. Kun tilaus on käsitelty ja valmis toimitukseen, tapahtumasta lähetetään asiakkaalle toimitusvahvistus.

Tilaukset toimitetaan Postin välityksellä. Kirjelähetykset saapuvat suoraan postilaatikkoosi, eivätkä sisällä seurantakoodia. Paketit toimitetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen tai SmartPOST-pakettiautomaattiin.

Jos kaikki tilaamasi tuotteet ovat varastossa, toimitusaika on noin 2-5 arkipäivää (useimmiten 1-3 arkipäivää). Ilmoitamme sinulle, jos pakettisi oletettu toimitusaika on yli 5 arkipäivää. Arkipyhät vaikuttavat toimitusaikoihin. HUOM - Kirjelähetysten toimitusajat ovat ajoittain meistä riippumattomista syistä pitkiä, joten vaikka kirjeiden toimitus kestää keskimäärin 2-5 arkipäivää, emme pysty lupaamaan kirjelähetysten saapuvan perille 2-5 arkipäivän sisällä. Jos lähetyksesi on kiireellinen, suosittelemme valitsemaan toimitustavaksi postipaketin (edullisimmillaan rekisteröityneille kanta-asiakkaille 4,50e).

ENNAKKOTILAUSTUOTTEITA SISÄLTÄVIEN TILAUSTEN TOIMITUS:
Ennakkotilattujen tuotteiden saapumisaika on aina arvio, ellei muuta mainita. Ennakkotilaukset postitetaan muutaman vuorokauden sisällä niiden saapumisesta meille, usein jo samana arkipäivänä. Jos tilauksessasi on mukana ennakkotilattuja tuotteita, koko toimitus lähetetään ennakkotilattujen tuotteiden saavuttua varastoomme, ellei muuta ole sovittu. Voimme lähettää tuotteita useammassa lähetyserässä asiakkaan kustannuksella. Nykyään kaikkien kotimaan pakettien noutoaika on 7 päivää, ellei muuta ole erikseen mainittu!

Toimituskulut määräytyvät toimitustavan ja lähetyksen koon/painon mukaan. Nouto Turun varastolta Vähä-Heikkilästä maksuton (noudosta sovittava aina erikseen, noutoaikoja on yleensä 1-2 kertaa viikossa. Saat noutoaikaa sopiessa myös varaston tarkan osoitteen!). Kaikki vähintään 120€ tilaukset ilman toimituskuluja! Toimitustapa valitaan verkkokaupan ostoskorissa.

Nouto Turun puodilta: MAKSUTON
Tilaus vähintään 120e: MAKSUTON TOIMITUS!
Kirjekuoreen mahtuvat tuotteet (Suomi): 3,00€
Postipaketti (Suomi): 6,50€

KANTISHINNAT (Suomeen)
Tilaus vähintään 120e: MAKSUTON TOIMITUS!
Postipaketti: 4,50€

SmartPOST-paketti (Viro/Eesti): 8,50€
Shipping to EU countries: 9,90€

TOIMITUS EU:N ULKOPUOLELLE / INTERNATIONAL SHIPPING OUTSIDE THE EU - Please email info(a)kotto.fi for a shipping quote before ordering!

Nouto varastolta
Sovithan noudosta aina etukäteen! Saat tällöin tarkan noutoajan ja paikan. 

Toimitus ulkomaille / International shipping
Toimitamme suurinta osaa tuotteista myös Suomen ulkopuolelle. Otathan huomioon, että osassa tuotteita on valmistajan asettamia rajoituksia myynnin suhteen. Toimituskulut veloitetaan todellisten kulujen mukaan, pyydäthän arvion toimituskuluista ennen tilaamista!

We ship most of the products outside Finland. Please note that some of the products might have limited availability outside Finland due to restrictions set by the manufacturer. The shipping rate in the web shop is only an estimate. Customers outside the EU, please contact us to get an exact shipping quote before ordering!

SmartPOST parcel to Estonia (Eesti): 8,50€
Shipping to EU countries: 9,90€

Zone 3: USA, Iceland, Canada, Canary Islands (Spain), Norway, Switzerland, Russia
Zone 4: Australia, Japan, China, South Korea, Thailand, New Zealand

VAIHTO JA PALAUTUS
Verkkokaupasta tai sähköpostitse ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu ja ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Palautus Manner-Suomen sisällä on maksuton, kun tuote palautetaan Postin asiakaspalautuksena. Maksuton palautus koskee yhtä palautusta per tilaus. Jos tilauksesta palautetaan tuotteita useammassa erässä, asiakas vastaa palautuskuluista toisesta palautuksesta lähtien. Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, hygieniatuotteita (alusvaatteet, kestosuojat, liivinsuojat, avatut rintapumput ja muut imetyksen apuvälineet, sekä hammasharjat) tai asiakkaalle erikseen valmistettuja tai tilattuja tuotteita, jotka eivät kuulu Kotton tavalliseen valikoimaan.

Verkkokaupasta tai sähköpostitse tilattuun tuotteeseen saa tutustua, mutta saadakseen täyden hyvityksen, palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön ja myyntikuntoinen. Toivomme tuotteiden palautuvan niiden alkuperäisissä pakkauksissa ja alkuperäisten etikettien olevan kiinni tuotteessa. Mikäli Kotto toteaa, että tuote ei ole enää myyntikuntoinen, palautetaan tuote asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan hinnaston mukaiset postikulut.

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, pyydä palautusohjeet sähköpostitse ( asiakaspalvelu(a)kotto.fi ) 14 vuorokauden kuluessa tuotteen saapumisesta. Huolehdi, että asiakaspalautus lähetetään pakettina ja saat palautuksesta seurantakoodin. Muista myös säilyttää Postista saamasi kuitti palautuksesta siihen asti, kunnes palautunut lähetys on käsitelty!

Palautus on maksuton, kun tuote palautetaan Manner-Suomen sisällä Postin asiakaspalautuksena. Käytettäessä muita toimitusmenetelmiä, asiakas maksaa itse palautuksen. Ahvenanmaalle ja ulkomaille toimitetuissa tilauksissa asiakas vastaa palautuskuluista. Jos tilausarvoltaan vähintään 120€ tilauksesta palautetaan osa ja lopullisen tilauksen arvo jää alle 120€, hyvitettävästä summasta vähennetään tavallisten toimituskulujen osuus (6,50€). Itse palautus on maksuton. Tämä koskee myös muita postikuluttomuustarjouksia ja -kampanjoita, sekä määräalennuksia ja muita vastaavia etuja. Jos kampanjan tai tarjouksen ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen, niistä saatu etu ei ole enää voimassa ja mahdolliset muutokset tilauksen arvossa otetaan huomioon palautushyvitystä tehdessä.

Kotto korvaa virheellisen tai väärin toimitetun tuotteen palautuskulut. Ota yhteyttä ( asiakaspalvelu(a)kotto.fi ) ja korjaamme tilanteen parhaan taitomme mukaan!

Palautus maksetaan pääsääntöisesti samalla maksuvälineellä, jolla alkuperäinen ostos on suoritettu. Kotto hyvittää palautetut tuotteet viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta, mikäli tuote on moitteettomassa kunnossa.

HUOM! Postiennakolla lähetettyjä asiakaspalautuksia ei lunasteta ja kulut tulevat asiakkaan maksettavaksi. Käytäthän vain ennalta sovittuja postitustapoja.

Vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta hallussasi oleva tuote palautusohjeiden mukaan ja tilaa uusi tuote verkkokaupasta. Jos haluat odottaa maksupalautusta ennen uuden tilauksen tekemistä, voit pyytää palautusilmoituksen yhteydessä varaamaan toivomasi tuotteen.

LUNASTAMATTOMAT PAKETIT / postitetut tuotteet
Paketin noutamatta jättäminen ei ole yhtä kuin tilauksen peruutus tai palautus!

HUOM! Lunastamattomista tilauksista perimme 15,00€, joka vastaa noutamattoman lähetyksen toimituskulujen ja muiden käsittelykulujen todellisia kustannuksia. Jos sinun ei syystä tai toisesta ole mahdollista noutaa itse pakettia, voit valtuuttaa toisen henkilön tekemään sen puolestasi ja antaa hänelle lähetyksesi seurantakoodin (toimipisteistä noudettaessa tarvitaan kuvallinen henkilöllisyystodistus) tai automaatilta noutaessa tekstiviestillä saapuneen noutokoodin. Tarkista ajankohtaiset ohjeet etukäteen www.posti.fi.

PALVELUEHDOT
Luethan Kotton tarjoamien tai välittämien palveluiden (vuokrattavat tuotteet, kurssit, tapahtumat, tilavuokraus) ehdot tarkkaan ennen tilaamista. Tilaamalla tai varaamalla palvelun hyväksyt sen ehdot. Palvelutilaukset ja varaukset ovat sitovia, ellei sopimusehdoissa toisin mainita tai rajata.

REKLAMAATIOT
Haluamme, että olet tyytyväinen saamasi palveluun ja tilauksesi tuotteisiin!

Mikäli toimitus on virheellinen tai tuote on vahingoittunut, tulee ilmoitus virheestä tehdä viipymättä asiakaspalveluun osoitteella asiakaspalvelu(a)kotto.fi, jotta voimme vaihtaa tai hyvittää tuotteen. Ilmoitukseen tulee liittää kuvaus tuotteen virheestä. Virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheetön tuote, ilman että tilaajalle syntyy tästä kuluja. Jos tämä ei ole mahdollista, tuotteesta maksettu hinta maksetaan tilaajalle etukäteen sovitulla tavalla, kun viallinen tuote on vastaanotettu palautuksena.

Tarkista pakkauksesi kunto sitä noutaessa ja kerro välittömästi Postin henkilökunnalle, jos huomaat sen vahingoittuneen. Jos tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus jo Postin toimipisteellä asioidessasi.

VASTUUNRAJOITUS
Kotto / Mai et Lin Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.

RIIDANRATKAISUELIN
Mai et Lin Oy:n ja tilaajan välistä sopimusta koskevat mahdolliset riita-asiat pyritään aina ensisijaisesti sopimaan tilaajan ja Mai et Lin Oy:n kesken.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Kuluttajaviraston ohjeiden mukaan ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

ODR-foorumi (http://ec.europa.eu/odr) on Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi, jolle on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet. Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi.

TARJOUSKAMPANJAT JA KAMPANJAKOODIT
Tarjouskampanjoissa kampanjakoodi tulee syöttää tilauksen yhteydessä ostoskorissa sille varattuun kenttään. Kampanjakoodia ei voi hyödyntää enää tilauksen tekemisen jälkeen. Samassa tilauksessa voi käyttää vain yhtä (1) koodia. Tarjoustuotteita- ja palveluita saattaa olla saatavilla vain rajoitettu määrä. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen.

TILAUS- JA TOIMITUSEHTOJEN MUUTTAMINEN
Kotto pidättää oikeuden muuttaa näitä tilaus- ja toimitusehtoja ilman erillistä ilmoitusta. Asiakkaan tulee ennen tilaamista tutustua kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.