Vaihto ja palautus

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, pyydä palautusohjeet sähköpostitse ( asiakaspalvelu (a) kotto.fi ) 14 vuorokauden kuluessa tuotteen saapumisesta. Palautusehtojen täyttymiseksi riittää, että olet ilmoittanut palautuksesta 14vrk sisällä! Palaamme viestiisi mahdollisimman pian. HUOM! Loma-aikoina luemme viestejä muutaman kerran viikossa. Pahoittelemme mahdollisesti tavallista pidempiä käsittelyaikoja, pyrimme hoitamaan palautukset ja reklamaatiot niin sujuvasti kuin tilanteemme sallii.

KÄSITTELYN NOPEUTTAMISEKSI, LAITATHAN VIESTISI OTSIKOKSI "VAIHTO", "PALAUTUS" TAI "REKLAMAATIO". REKLAMAATIOTAPAUKSISSA KÄSITTELYÄ NOPEUTTAA MYÖS SE, JOS LAITAT JO ENSIMMÄISEN VIESTIN MUKAAN SANALLISEN KUVAUKSEN LISÄKSI MYÖS TARVITTAESSA KUVAN TAI KUVIA TUOTTEEN MAHDOLLISESTA VIRHEESTÄ!


Palautus
Verkkokaupasta tai sähköpostitse ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu ja ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, hygieniatuotteita (mm. alusvaatteet, kestosuojat, liivinsuojat, avatut rintapumput ja muut imetyksen apuvälineet, hammasharjat ja avatut sormiruokailutuotteet) tai asiakkaalle erikseen valmistettuja tai tilattuja tuotteita, jotka eivät kuulu Kotton tavalliseen valikoimaan.

Verkkokaupasta tai sähköpostitse tilattuun tuotteeseen saa tutustua ja tuotteita sovittaa samaan tapaan kuin kaupassa, mutta j
otta tilaus hyvitettäisiin täydessä arvossaan, palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön ja myyntikuntoinen! Toivomme, että tuotteet palautetaan niiden alkuperäisissä pakkauksissa. Kaikkien alkuperäisten etikettien on hyvä olla kiinni tuotteessa. Mikäli Kotto toteaa, että tuote ei ole enää myyntikuntoinen, palautetaan tuote asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan hinnaston mukaiset postikulut.

Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, pyydä palautusohjeet sähköpostitse ( asiakaspalvelu (a) kotto.fi ) 14 vuorokauden kuluessa tuotteen saapumisesta. Riittää, että olet ilmoittanut palautuksesta 14vrk sisällä. Muista säilyttää saamasi kuitti palautuksesta!

PALAUTUS ON MAKSULLINEN - kulut asiakkaalle ovat 4,50€ per lähetetty palautus. Kulut vähennetään automaattisesti asiakkaalle maksettavasta hyvityksestä.
 Käytettäessä muita toimitusmenetelmiä, asiakas maksaa itse palautuksen ja on vastuussa tuotteesta siihen asti, kunnes se on palautunut meille. Jos tilausarvoltaan vähintään 130€ tilauksesta palautetaan osa ja lopullisen tilauksen arvo jää alle 130€, hyvitettävästä summasta vähennetään tavallisten alkuperäisten toimituskulujen osuus (6,50€). Tämä koskee myös muita postikuluttomuustarjouksia ja -kampanjoita, sekä määräalennuksia ja muita vastaavia etuja. Jos kampanjan tai tarjouksen ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen, niistä saatu etu ei ole enää voimassa ja mahdolliset muutokset tilauksen arvossa otetaan huomioon palautushyvitystä tehdessä

Kotto korvaa virheellisen tai väärin toimitetun tuotteen palautuskulut. Ota yhteyttä ( asiakaspalvelu(a)kotto.fi tai 040-1565 123 ) ja korjaamme tilanteen parhaan taitomme mukaan!

Palautus maksetaan pääsääntöisesti samalla maksuvälineellä, jolla alkuperäinen ostos on suoritettu. Kotto hyvittää palautetut tuotteet viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta, mikäli tuote on moitteettomassa kunnossa.

HUOM! Postiennakolla lähetettyjä asiakaspalautuksia ei lunasteta ja kulut tulevat asiakkaan maksettavaksi. Käytäthän vain ennalta sovittuja postitustapoja.

Vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta hallussasi oleva tuote saamiesi palautusohjeiden mukaan (palautuskulu 4,50€) ja tilaa uusi tuote verkkokaupasta. Jos haluat odottaa maksupalautusta ennen uuden tilauksen tekemistä, voit pyytää palautusilmoituksen yhteydessä varaamaan toivomasi tuotteen.

Lunastamattomat paketit / postitetut tuotteet
Paketin noutamatta jättäminen ei ole yhtä kuin tilauksen peruutus tai palautus!

HUOM! Lunastamattomista tilauksista perimme 14€, joka vastaa toimituskulujen ja muiden käsittelykulujen todellisia kustannuksia. Jos sinun ei syystä tai toisesta ole mahdollista noutaa itse pakettia, voit valtuuttaa valtakirjalla toisen henkilön tekemään sen puolestasi.

Reklamaatiot
Haluamme, että olet tyytyväinen saamasi palveluun ja tilauksesi tuotteisiin!

Mikäli toimitus on virheellinen tai tuote on vahingoittunut, tee ilmoitus virheestä tehdä viipymättä asiakaspalveluun osoitteella asiakaspalvelu(a)kotto.fi, jotta voimme vaihtaa tai hyvittää tuotteen. Liitä ilmoitukseen kuvaus tuotteen virheestä. Virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheetön tuote, ilman että tilaajalle syntyy tästä kuluja. Jos tämä ei ole mahdollista, tuotteesta maksettu hinta maksetaan tilaajalle etukäteen sovitulla tavalla, kun viallinen tuote on vastaanotettu palautuksena.

Tarkista pakkauksesi kunto sitä noutaessa ja kerro välittömästi Postin henkilökunnalle, jos huomaat sen vahingoittuneen. Jos tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus jo Postin toimipisteellä asioidessasi.
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Voimassa 6.7.2017 alkaen. Päivitetty tieto palautuksen maksullisuudesta 11.8.2020.

Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat Kotto-verkkokaupan (Mai et Lin Oy, 2696928-2) ja yksityisen kuluttajan välistä kauppaa asiakkaan tilatessa Kotto -verkkokaupasta tai sähköpostin välityksellä Suomeen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


HUOM! NOUDOT TURUN VARASTOLTA MAHDOLLISIA VAIN ENNALTA SOVITUSTI, NOIN KERRAN VIIKOSSA. VARMISTATHAN, ETTÄ OLET SAANUT MYÖS VARASTON OSOITTEEN! POSTIN KOTIINKULJETUS LISÄTTY TOIMITUSVAIHTOEHTOIHIN!



TURUN PUOTI

Vanha puotimme Stålarminkadulla on SULJETTU! Nouto varastoltamme vain ennalta sovitusti, varmistathan ennen noutoa, että olet saanut uuden varastomme osoitteen.

TOIMITUSKULUT

KOTIINKULJETUS LISÄTTY TOIMITUSVAIHTOEHTOIHIN!

Toimituskulut määräytyvät toimitustavan ja lähetyksen koon/painon mukaan. Nouto Kotton Turun varastolta on maksuton - sovithan noudosta aina etukäteen! Kaikilla vähintään 130€ tilauksilla MAKSUTON TOIMITUS! Rekisteröityneille kanta-asiakkaille edullisemmat toimituskulut. Toimitustapa valitaan verkkokaupan ostoskorissa. HUOMAATHAN, ETTÄ NYKYÄÄN KAIKKIEN KOTIMAAN PAKETTIEN NOUTOAIKA ON 7 PÄIVÄÄ ELLEI MUUTA OLE ERIKSEEN MAINITTU!

Kaikki vähintään 130€ tilaukset (Manner-Suomi): MAKSUTON
Postipaketti (kanta-asiakkaille): 4,50€
Postipaketti (Manner-Suomi): 6,50€
Postin kotiinkuljetus / Ovelle-paketti: 9,50€

Matkahuolto (Suomi): 6,50€

Shipping to EU: 9,50€

PALAUTUS ON MAKSULLINEN / palautuskulut asiakkaalle 4,50€ per palautuslähetys - pyydä meiltä ohjeet asiakaspalautukseen 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta! Palautuskulu vähennetään automaattisesti asiakkaalle maksetusta hyvityksestä.

COST OF RETURN INSIDE FINLAND IS 4,50€ PER RETURN SHIPPING (ÅLAND EXCLUDED). RETURNS AND EXCHANGES OUTSIDE MAINLAND FINLAND ARE ON CUSTOMER'S RESPONSIBILITY AND ALL SHIPPING EXPENSES ETC. ARE PAID BY THE CUSTOMER. PLEASE LET US KNOW BY EMAIL ( info@kotto.fi ) IF YOU WOULD LIKE TO RETURN OR EXCHANGE YOUR ORDER.

HUOM! Jos tilaat useita litteitä tuotteita, ne eivät välttämättä mahdu enää kirjekuoreen. Tällöin verkkokauppa muuttaa automaattisesti toimituksen postipaketiksi.

Shipping to EU countries: 9,50€

Estimated shipping time outside Finland is 4-10 working days. 


TOIMITUS EU:N ULKOPUOLELLE/ INTERNATIONAL SHIPPING OUTSIDE THE EU - Please email info(a)kotto.fi for a shipping quote before ordering!


MAKSUTAVAT
Voit maksaa kotimaisen Checkoutin kautta suoraan verkkopankista (kaikki suomalaiset pankit), kortilla (Visa ja Mastercard), mobiilimaksulla (Pivo ja MobilePay) tai laskulla/osamaksulla (Mash, Collector ja Jousto).

PayPal on turvallinen ja luotettava kansainvälinen maksunvälittäjä, jolla voit maksaa kätevästi PayPal-tilisi kautta ilman pankkitunnuksia (PayPal-tililtä tai siihen liitetyllä luottokortilla) tai pankki- tai luottokortilla PayPalin toimiessa maksunvälittäjänä. PayPal on englanninkielinen.


HINNAT
Kaikki hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Kotto pidättää oikeuden korjata hintoja, jos ne näkyvät virheellisesti teknisistä syistä. Jos hintakorjaus koskee jo tehtyä tilausta, muutos vahvistetaan asiakkaalle ennen tilauksen käsittelyä ja toimitusta.

MAKSUTAVAT
Maksamiseen voi käyttää Kotton verkkokaupassa kerrottuja maksutapoja. Kotto voi muuttaa käytettävissä olevia maksutapoja ja ilmoittaa siitä verkkosivuillaan. Ilmoittamalla tietosi kassalla hyväksyt maksuntarjoajan ehdot.

Checkout
Checkout on turvallinen maksutapa. Voit maksaa sen kautta verkkopankkipainikkeilla, pankki- tai luottokortilla, mobiilimaksulla tai jollain Checkoutin tarjoamista lasku/osamaksuvaihtoehdoista. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on Osuuspankin omistuksessa.

PayPal
PayPal on turvallinen ja luotettava kansainvälinen maksunvälittäjä, jolla voit maksaa kätevästi PayPal-tilisi kautta ilman pankkitunnuksia (PayPal-tililtä tai siihen liitetyllä luottokortilla). Voit maksaa PayPalin kautta pankki- tai luottokortilla myös rekisteröitymättä. Katso tarkemmat ohjeet Kotton FAQ-osiosta!

Lue lisää eri maksutavoista täältä: Maksutavat/Kotto

TUOTTEIDEN SAATAVUUS
Verkkokaupan saatavuustiedot pyritään pitämään aina ajan tasalla. Jos jostain syystä tuotteen tai tuotteiden saatavuustiedoissa on ollut virhe, otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse ja ilmoitamme viivästyksestä toimituksessa. Voit päättää haluatko jäädä odottamaan tuotetta vai perua tilauksen tai sen osan. Voit myös halutessasi vaihtaa tilalle korvaavan tuotteen tai palvelun. Ylimyyntitilanteissa tilaukset toimitetaan tilausjärjestyksessä.

Kotto pidättää oikeuden perua tuotteen tilaus, jos vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla kohtuullisen ajan kuluessa.

TILAAMINEN
Tuotteita voi tilata verkkokaupan ostoskorin kautta. Kun asiakas on jättänyt tilauksen, hänelle lähetetään automaattisesti tilausvahvistus, johon sisältyy kuvaus tilauksen sisällöstä. Kun tilaus on käsitelty ja valmis toimitukseen, tapahtumasta lähetetään asiakkaalle toimitusvahvistus.

Tilaukset toimitetaan Postin tai Matkahuollon välityksellä. Kirjelähetykset saapuvat suoraan postilaatikkoosi, eivätkä sisällä seurantakoodia. Paketit toimitetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen tai SmartPOST-pakettiautomaattiin (jos päällä on pakettien ohjaus, paketit ohjataan aiemmin valitsemaasi noutopisteeseen), automaatin ollessa täynnä lähetys toimitetaan toiseen lähellä olevaan noutopisteeseen. Matkahuollon Lähellä-paketit toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen tai automaattiin. Tilaus voidaan toimittaa myös suoraan maahantuojan tai yhteistyökumppanin varastolta.

Jos kaikki tilaamasi tuotteet ovat varastossa, toimitusaika on postipaketeilla noin 2-5 arkipäivää (useimmiten 1-3 arkipäivää), Matkahuollon paketeilla noin 3-6 arkipäivää ja tavallisilla kirjeillä noin 5-8 arkipäivää. Ilmoitamme sinulle, jos pakettisi oletettu toimitusaika on pidempi kuin tavallisesti. Huomaathan, että arkipyhät vaikuttavat toimitusaikoihin!

HUOM - Postin toimitusaika kirjeille on muuttunut 1.3.2019 alkaen 1-2 arkipäivästä 4 arkipäivään. Tämä yhdistettynä jo aiemmin käyttöön otettuun neljän arkipäivän jakeluun (tiistaisin ei jaeta kirjepostia) hidastaa huomattavasti kirjelähetysten liikkumista. Jos lähetyksesi on kiireellinen, suosittelemme valitsemaan toimitustavaksi postipaketin (edullisimmillaan rekisteröityneille kanta-asiakkaille 4,50e)!

ENNAKKOTILAUSTUOTTEITA SISÄLTÄVIEN TILAUSTEN TOIMITUS:

Ennakkotilattujen tuotteiden saapumisaika on aina arvio, ellei muuta mainita.
Ennakkotilaukset postitetaan muutaman vuorokauden sisällä niiden saapumisesta meille, usein jo samana arkipäivänä. HUOM! Jos tilauksessasi on mukana ennakkotilattuja tuotteita, koko toimitus lähetetään ennakkotilattujen tuotteiden saavuttua varastoomme, ellei muuta ole sovittu. Voimme lähettää tuotteita useammassa lähetyserässä asiakkaan kustannuksella (maksu ylimääräisestä toimituksesta 6,50e). 

Nykyään kaikkien kotimaan pakettien noutoaika on 7 päivää, ellei muuta ole erikseen mainittu!

Toimituskulut määräytyvät toimitustavan ja lähetyksen koon/painon mukaan. Nouto Turun varastolta Martista maksuton (noudosta sovittava aina erikseen, noutoaikoja on yleensä 1-2 kertaa viikossa. Saat noutoaikaa sopiessa myös varaston tarkan osoitteen!). Kaikki vähintään 130€ tilaukset ilman toimituskuluja! Toimitustapa valitaan verkkokaupan ostoskorissa.

Nouto Turun puodilta: MAKSUTON - HUOM! NOUDOT EIVÄT TOISTAISEKSI MAHDOLLISIA
Tilaus vähintään 130e: MAKSUTON TOIMITUS!
Kirje (Suomi): 3,50€
Postipaketti (Suomi): 6,50€
Kotiinkuljetus (Posti): 9,50€
Matkahuollon paketti (Suomi): 6,50€


KANTISHINNAT (Suomeen)
Tilaus vähintään 130e: MAKSUTON TOIMITUS!
Postipaketti (Suomi): 4,50€


Shipping to EU countries: 9,50€


TOIMITUS EU:N ULKOPUOLELLE / INTERNATIONAL SHIPPING OUTSIDE THE EU - Please email info(a)kotto.fi for a shipping quote before ordering!

Nouto varastolta - Ajantasainen tieto noutomahdollisuudesta löytyy toimitusvaihtoehtojen kuvauksesta
Sovithan noudosta aina etukäteen! Saat tällöin noutopaikan osoitteen ja tarkan ajan. 

Toimitus ulkomaille / International shipping
Toimitamme suurinta osaa tuotteista myös Suomen ulkopuolelle. Otathan huomioon, että osassa tuotteita on valmistajan asettamia rajoituksia myynnin suhteen. Toimituskulut veloitetaan todellisten kulujen mukaan, pyydäthän arvion toimituskuluista ennen tilaamista!

We ship most of the products outside Finland. Please note that some of the products might have limited availability outside Finland due to restrictions set by the manufacturer. The shipping rate in the web shop is only an estimate. Customers outside the EU, please contact us to get an exact shipping quote before ordering!

Shipping to EU countries: 9,50€

VAIHTO JA PALAUTUS
Verkkokaupasta tai sähköpostitse ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu ja ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Palautus on maksullinen - palautuskulu asiakkaalle 4,50€ per palautuslähetys. Jos tilauksesta palautetaan tuotteita useammassa erässä, jokaisesta erästä peritään em. palautuskulu. Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita, hygieniatuotteita (alusvaatteet, kestosuojat, liivinsuojat, avatut rintapumput ja muut imetyksen apuvälineet, sekä hammasharjat) tai asiakkaalle erikseen valmistettuja tai tilattuja tuotteita, jotka eivät kuulu Kotton tavalliseen valikoimaan.

Verkkokaupasta tai sähköpostitse tilattuun tuotteeseen saa tutustua, mutta saadakseen täyden hyvityksen, palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön ja myyntikuntoinen. Toivomme tuotteiden palautuvan niiden alkuperäisissä pakkauksissa ja alkuperäisten etikettien olevan kiinni tuotteessa. Mikäli Kotto toteaa, että tuote ei ole enää myyntikuntoinen, palautetaan tuote asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan hinnaston mukaiset postikulut.

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, pyydä palautusohjeet sähköpostitse ( asiakaspalvelu(a)kotto.fi ) 14 vuorokauden kuluessa tuotteen saapumisesta. Saat palautukselle Helposti-koodin, jolla voit jättää palautuslähetyksen Postin toimipisteeseen tai perinteiseen automaattiin (jossa on yksi koko automaatille tarkoitettu kosketusnäyttö). Valitettavasti palautuskoodi ei toimi uusissa automaateissa, joissa on jokaiselle luukulle oma numerolukko.

Palautuskulu on 4,50€ per palautuslähetys, kun tuote palautetaan Manner-Suomen sisällä Kotton määrittämällä palautustavalla. Palautuskulu vähennetään automaattisesti asiakkaalle maksettavasta hyvityksestä. Käytettäessä muita toimitusmenetelmiä, asiakas maksaa itse palautuksen. Ahvenanmaalle (Åland) ja ulkomaille toimitetuissa tilauksissa asiakas vastaa palautuskuluista. Jos tilausarvoltaan vähintään 130€ tilauksesta palautetaan osa ja lopullisen tilauksen arvo jää alle 130€, hyvitettävästä summasta vähennetään alkuperäisen tilauksen tavallisten toimituskulujen osuus (6,50€), vastaavasti ilmaisen kotiinkuljetuksen rajan (180e) alittuessa hyvitettävästä summasta vähennetään kotiinkuljetuksen toimituskulujen osuus 9,50e. Itse palautus on maksuton. Tämä koskee myös muita postikuluttomuustarjouksia ja -kampanjoita, sekä määräalennuksia ja muita vastaavia etuja. Jos kampanjan tai tarjouksen ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen, niistä saatu etu ei ole enää voimassa ja mahdolliset muutokset tilauksen arvossa otetaan huomioon palautushyvitystä tehdessä!

Kotto korvaa virheellisen tai väärin toimitetun tuotteen palautuskulut. Ota yhteyttä ( asiakaspalvelu(a)kotto.fi ) ja korjaamme tilanteen parhaan taitomme mukaan!

Palautus maksetaan pääsääntöisesti samalla maksuvälineellä, jolla alkuperäinen ostos on suoritettu. Kotto hyvittää palautetut tuotteet viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta, mikäli tuote on moitteettomassa kunnossa.

HUOM! Postiennakolla lähetettyjä asiakaspalautuksia ei lunasteta ja kulut tulevat asiakkaan maksettavaksi. Käytäthän vain ennalta sovittuja postitustapoja.

Vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta hallussasi oleva tuote palautusohjeiden mukaan ja tilaa uusi tuote verkkokaupasta. Jos haluat odottaa maksupalautusta ennen uuden tilauksen tekemistä, voit pyytää palautusilmoituksen yhteydessä varaamaan toivomasi tuotteen. Varmistamme tuotteen saatavuuden erikseen.

LUNASTAMATTOMAT PAKETIT / postitetut tuotteet
Paketin noutamatta jättäminen ei ole yhtä kuin tilauksen peruutus tai palautus!

HUOM! Lunastamattomista tilauksista perimme 14,00€, joka vastaa noutamattoman lähetyksen toimituskulujen ja muiden käsittelykulujen todellisia kustannuksia. Tämä summa vähennetään sinulle maksettavasta hyvityksestä. Jos sinun ei syystä tai toisesta ole mahdollista noutaa itse pakettia, voit valtuuttaa toisen henkilön tekemään sen puolestasi ja antaa hänelle lähetyksesi seurantakoodin (toimipisteistä noudettaessa tarvitaan kuvallinen henkilöllisyystodistus) tai automaatilta noutaessa tekstiviestillä saapuneen noutokoodin. Tarkista ajankohtaiset ohjeet etukäteen www.posti.fi.

PALVELUEHDOT
Luethan Kotton tarjoamien tai välittämien palveluiden (vuokrattavat tuotteet, kurssit, tapahtumat, tilavuokraus) ehdot tarkkaan ennen tilaamista. Tilaamalla tai varaamalla palvelun hyväksyt sen ehdot. Palvelutilaukset ja varaukset ovat sitovia, ellei sopimusehdoissa toisin mainita tai rajata.

REKLAMAATIOT
Haluamme, että olet tyytyväinen saamasi palveluun ja tilauksesi tuotteisiin!

Mikäli toimitus on virheellinen tai tuote on vahingoittunut, tulee ilmoitus virheestä tehdä viipymättä asiakaspalveluun osoitteella asiakaspalvelu(a)kotto.fi, jotta voimme vaihtaa tai hyvittää tuotteen. Ilmoitukseen tulee liittää kuvaus tuotteen virheestä. Virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheetön tuote, ilman että tilaajalle syntyy tästä kuluja. Jos tämä ei ole mahdollista, tuotteesta maksettu hinta maksetaan tilaajalle etukäteen sovitulla tavalla, kun viallinen tuote on vastaanotettu palautuksena.

Tarkista pakkauksesi kunto sitä noutaessa ja kerro välittömästi Postin henkilökunnalle, jos huomaat sen vahingoittuneen. Jos tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus jo Postin toimipisteellä asioidessasi.

VASTUUNRAJOITUS
Kotto / Mai et Lin Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.

RIIDANRATKAISUELIN
Mai et Lin Oy:n ja tilaajan välistä sopimusta koskevat mahdolliset riita-asiat pyritään aina ensisijaisesti sopimaan tilaajan ja Mai et Lin Oy:n kesken.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Kuluttajaviraston ohjeiden mukaan ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

ODR-foorumi (http://ec.europa.eu/odr) on Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi, jolle on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet. Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi.

TARJOUSKAMPANJAT JA KAMPANJAKOODIT
Tarjouskampanjoissa kampanjakoodi tulee syöttää tilauksen yhteydessä ostoskorissa sille varattuun kenttään. Kampanjakoodia ei voi hyödyntää enää tilauksen tekemisen jälkeen. Samassa tilauksessa voi käyttää vain yhtä (1) koodia. Tarjoustuotteita- ja palveluita on pääsääntöisesti saatavilla vain rajoitettu määrä, ellei toisin ole mainittu. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen.

TILAUS- JA TOIMITUSEHTOJEN MUUTTAMINEN
Kotto pidättää oikeuden muuttaa näitä tilaus- ja toimitusehtoja ilman erillistä ilmoitusta. Asiakkaan tulee ennen tilaamista tutustua kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.